Časté dotazy

Jste plátci DPH?

Ano jsme plátci DPH naše DIČ/VAT : CZ04004221

Je na vše záruka dva roky ?

Ano, na veškerý náš sortiment a služby se vztahuje záruka dva roky.

Mohu si zboží vyzvednout osobně ?

Ano, zboží si můžete vyzvednout na naší pobočce showroom Doudlevecká 417/17 Plzeň

Zasíláte zboží i do zahraničí ?

Zboží po domluvě zasíláme zboží  i do zahraničí.

Vystavíte mi daňový doklad ?

Na veškeré zboží i provedené služby vystavíme daňový doklad.

Jaké možnosti platby u vás mám ?

Můžete platit převodem na účet, při převzetí zboží na dobírku, nebo osobně na naši pobočce.

Za jak dlouho zboží doručíte ?

Průměrná doba doručení zboží , které je skladem je do 24h. Pokud se zboží nachází v zahraničním skladu obvykle do 8-10 pracovních dnů. V případě , že zboží není skladem , budeme vás informovat o době doručení, případně se budeme snažit nalézt s vámi jiné řešení.

Máte všechno zboží v českém jazyce ?

Vetšinou ano. Pokud je u zboží poznámka , že je zboží v jiném jazyce , nebo je přeloženo do češtiny jen z části, je to z důvodu zcela nového zboží , na který ještě nebyl vytvořen český překlad.

Mohu zboží do 14 dnů vrátit ?

V případě, že vám objednané zboží nevyhovuje, máte právo bez udání důvodu zboží do 14 dní od dne převzetí vrátit. 

Podmínky jsou následující: 

1. Zákazník nás o této skutečnosti musí informovat nejpozději do 14 dnů od dne převzetí zásilky (emailem na adrese info@atronic.cz nebo telefonicky na čísle +420 702 180 120) 

2. Zákazník musí odeslat zásilku na níže uvedenou adresu doporučeně (ne dobírkou!) nejpozději do 3 dnů od dne, kdy nás o této skutečnosti informoval: 

Atronico s.r.o., Doudlevecká 417/17 , Plzeň 30100 , Tel: +420 702 180 120

3. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení, znečištění a poškození. Musí přijít v původní obalu s kompletním obsahem. 

4. Pokud bylo zboží nakoupeno v akci s dopravou zdarma bude částka za dopravu odečtena od vrácené částky. 

5. Do balení přidejte průvodní text s informací o tom na jaký bankovní účet chcete peníze odeslat zpět. 

Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené a v kompletní balení provedeme vrácení peněz. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.